Garelli ciclone E2

Cena brutto

21450,00 

1 w magazynie (może być zamówiony)

Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/.

Wsparcie dedykowane jest dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.

Skuter elektryczny Garelli

Włoska marka powraca z motocyklem underbone, jednym z najbardziej reprezentatywnych modeli legendarnych lat 70. Nowy motorower Garelli Ciclone zachowuje swój charakterystyczny design.

Ciclone stał się przyjazny dla środowiska dzięki elektrycznemu silnikowi Bosch.

Bateria Garelli Power Pack, o pojemności 40 Ah można w prosty prosty sposób wyjąć i ładować w domu. Dzięki swojej niezawodności, akumulatory litowe Samsung gwarantują zasięg ponad 100 km i co najmniej 800 cykli ładowania bez utraty wydajności.

Szybka ładowarka 10 A umożliwia naładowanie baterii w 4 godzin. Opcjonalna ładowarka Garelli Fast Charger pozwala uzyskać zasięg około 25km w zaledwie 45 minut ładowania. Praktycznie jest to czas potrzebny na wypicie kawy lub krótki spacer po mieście.

Garelli ciclone e2 metal licznik

Motorower Garelli Ciclone E2 – 100% elektryczny

Garelli we współpracy z firmą Bosch opracowało silnik który rozwija się mocą szczytową 2kW, przy maksymalnym momencie obrotowym 120Nm. W połączeniu ze sterownikiem Bosch, osiągane są mocne przyspieszenia i minimalna absorpcja energii.

Skalibrowaliśmy system MDC (Mapping Drive Control) z 3 różnymi mapowaniami, umożliwiając w ten sposób najlepszą optymalizację trybów jazdy dla wszystkich różnych wersji: Eco, Tour i Sport.

Garelli Ciclone jest również wyposażony w technologię KERS, która za pośrednictwem jednostki sterującej silnik odzyskuje energię i oddaje ją do akumulatora podczas hamowania, zapewniając dynamiczne ładowanie.

Silnik dodatkowo posiada widelec jednoramienny który sprawdzi się przy łatwym demontaż felgi w celu szybkiej wymiany opony. jest jego szczególną cechą.

km/h

VMAX

km

ZASIĘG

h

ŁADOWANIA

kg

MASA

homologacja

DROGOWA

Tradycyjny skuter spalinowy

Średnie zużycie paliwa na 100 km 3 L
Średnia cena paliwa/energi elektrycznej 5,44 zł
Roczny przebieg 20 000 20 000 KM
Całkowity roczny koszt 3 264 zł
Roczna konserwacja 6 razy
Koszt rutynowej konserwacji (olej, filtry) 200 zł
Koszt utrzymania łańcucha 275 zł
Całkowity koszt 1 475 zł

Garelli Ciclone E2

Średnie zużycie paliwa na 100 km 2,88 KWH
Średnia cena paliwa/energi elektrycznej 0,63 zł
Roczny przebieg 20 000 20 000 KM
Całkowity roczny koszt 362,88 zł
Roczna konserwacja 2 razy
Koszt rutynowej konserwacji (olej, filtry) 200 zł
Koszt utrzymania łańcucha
Całkowity koszt 400 zł