Garelli ciclone E2

Cena brutto

21450,00 

1 w magazynie (może być zamówiony)

Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/.

Wsparcie dedykowane jest dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.

Skuter elektryczny Garelli

Włoska marka powraca z motocyklem underbone, jednym z najbardziej reprezentatywnych modeli legendarnych lat 70. Nowy motorower Garelli Ciclone zachowuje swój charakterystyczny design.

Ciclone stał się przyjazny dla środowiska dzięki elektrycznemu silnikowi Bosch.

Bateria Garelli Power Pack, o pojemności 40 Ah można w prosty prosty sposób wyjąć i ładować w domu. Dzięki swojej niezawodności, akumulatory litowe Samsung gwarantują zasięg ponad 100 km i co najmniej 800 cykli ładowania bez utraty wydajności.

Szybka ładowarka 10 A umożliwia naładowanie baterii w 4 godzin. Opcjonalna ładowarka Garelli Fast Charger pozwala uzyskać zasięg około 25km w zaledwie 45 minut ładowania. Praktycznie jest to czas potrzebny na wypicie kawy lub krótki spacer po mieście.

Garelli ciclone e2 metal licznik

Motorower Garelli Ciclone E2 – 100% elektryczny

Garelli we współpracy z firmą Bosch opracowało silnik który rozwija się mocą szczytową 2kW, przy maksymalnym momencie obrotowym 120Nm. W połączeniu ze sterownikiem Bosch, osiągane są mocne przyspieszenia i minimalna absorpcja energii.

Skalibrowaliśmy system MDC (Mapping Drive Control) z 3 różnymi mapowaniami, umożliwiając w ten sposób najlepszą optymalizację trybów jazdy dla wszystkich różnych wersji: Eco, Tour i Sport.

Garelli Ciclone jest również wyposażony w technologię KERS, która za pośrednictwem jednostki sterującej silnik odzyskuje energię i oddaje ją do akumulatora podczas hamowania, zapewniając dynamiczne ładowanie.

Silnik dodatkowo posiada widelec jednoramienny który sprawdzi się przy łatwym demontaż felgi w celu szybkiej wymiany opony. jest jego szczególną cechą.

km/h

VMAX

km

ZASIĘG

h

ŁADOWANIA

kg

MASA

homologacja

DROGOWA

Tradycyjny skuter spalinowy

Średnie zużycie paliwa na 100 km3 L
Średnia cena paliwa/energi elektrycznej5,44 zł
Roczny przebieg 20 00020 000 KM
Całkowity roczny koszt3 264 zł
Roczna konserwacja6 razy
Koszt rutynowej konserwacji (olej, filtry)200 zł
Koszt utrzymania łańcucha275 zł
Całkowity koszt1 475 zł

Garelli Ciclone E2

Średnie zużycie paliwa na 100 km2,88 KWH
Średnia cena paliwa/energi elektrycznej0,63 zł
Roczny przebieg 20 00020 000 KM
Całkowity roczny koszt362,88 zł
Roczna konserwacja2 razy
Koszt rutynowej konserwacji (olej, filtry)200 zł
Koszt utrzymania łańcucha
Całkowity koszt400 zł