Cena brutto
25900,00 zł
Pojazd objęty jest dopłatą z rządowego programu „Mój elektryk” w kwocie 4 000 zł. Wystarczy, że po zakupie pojazdu wypełnisz wniosek o dotacje na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl/.
Wsparcie dedykowane jest dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż osoby fizyczne.
Zabawa w terenie i mobilność w mieście
Motocykl elektryczny Surron Light Bee l1e x doskonale sprawuje się w terenie dzięki zestrojonemu zawieszeniu, niewielkiej masie, łatwości prowadzenia i mocnemu silnikowi.
Gdy nadchodzi moment, kiedy ten elektryczny cross musi opuścić bezdroża i wjechać na asfalt może zaskoczyć, jak pewnie się prowadzi.
Bez względu na to, czy jedziesz poszaleć w teren, czy podjeżdżasz do sklepu – dynamika i łatwość prowadzenia Surrona Light Bee L1e sprawiają, że nie masz ochoty z niego schodzić!
Oczywiście cross elektryczny najlepiej czuje się poza utartym szlakiem, jednak nawet w miejskiej dżungli doskonale się odnajduje.
Surron LIGHT BEE L1E – CROSS elektryczny
Silnik Surron Light Bee L1e dostarcza dużo mocy, którą motocykl elektryczny terenowy pożytkuje na pokonywanie kolejnych przeszkód.
Cross elektryczny jest również świetnym towarzyszem dla tych, którym nie straszne są skoki czy wheelie. Po wjechaniu na drogi, dynamiczny silnik pozwala na sprawne poruszanie się.
Pomimo, że Light Bee L1e został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu kilometrów „na przełaj”, to poruszanie się nim po asfalcie jest zaskakująco przyjemnym doświadczeniem.
Zawieszenie Intersect T świetnie spisuje się po wjechaniu na drogi publiczne. Motocykl w zakrętach prowadzi się pewnie i nie traci nic ze swojej charakterystycznej zwinności.
Cross elektryczny z homologacją
Homologacja drogowa sprawia, że Surron Light Bee L1X może wyjechać ze swojego naturalnego środowiska i udać się na wędrówkę po asfaltowych drogach publicznych.
Cechy, które sprawiają, że elektryczny cross doskonale radzi sobie w terenie, pomagają mu w sprawnym poruszaniu się poza nim. Jest cichy, nawet wcześnie rano i późnym wieczorem.
Nie emituje spalin, sprawiając, że jest ekologicznym i tanim w eksploatacji środkiem transportu. Jest dynamiczny i świetnie się prowadzi, dzięki czemu każda przejażdżka to przyjemność i przygoda.
km/h
VMAX
km
ZASIĘG
h
ŁADOWANIA
kg
MASA
homologacja
DROGOWA
Silnik
- Prędkość maksymalna: 45 km/h
- Typ silnika: PMSM
- Waga/Zewnętrzna średnica silnika: 7kg / 180 mm
- Szerokość silnika: 130 mm
- Maksymalna efektywność: 95,60%
- Chłodzenie silnika: powietrzem
- Minimalny prześwit: 270 mm
- Rozstaw osi: 1260 mm
Wymiary
- Rama: 6061 T4 & T6 aluminiowa 7,8 kg
- Długość: 1870 mm
- Szerokość: 780 mm
- Wysokość: 1040 (mm)
- Wysokość siedziska: 840-880 mm
- Kąt nachylenia: 45
- Zasięg: 100km przy średniej prędkości 20km/h
- Opony: obręcze 70/100-19 19 x 1,4 (przednie i tylne)
Bateria
- Typ baterii: litowo-jonowa 60V 32 Ah
- Żywotność: 1000 cykli
- Czas ładowania: 2,5 – 3,5 godziny / 10 A
- Wyświetlacz: zintegrowany
Zestaw napędowy
- Przełożenie: 01:07,60
- Główny napęd: Pas zębaty 8M CXA (Niemcy)
- Dodatkowy napęd: Łańcuch 420
Wyposażenie
- Światła LED: TAK
- Wyświetlacz LCD: TAK
- Cyfrowy prędkościomierz: TAK
- Gniazdo USB: TAK
Układ hamulcowy
- 4 tłokowy hydrauliczny
- Średnica tarcz 203 mm (przód, tył)